Masaż podciśnieniowy

Ilość zalecanych sesji:
Cena: od
450

Zupełnie nowy wymiar dbania o ciało. Zatrzymuje procesy starzenia skóry, poprawia krążenie, likwiduje cellulit i napięcia mięśniowe – a to wszystko w atmosferze głębokiego relaksu.

Działanie opiera się na współpracy trzech technologii: Mikropęcherzykowej Stymulacji, światła LED oraz lasera biostymulującego.

Światło LED poprawia metabolizm komórkowy oraz przyspiesza syntezę kolagenu i elastyny.
Laser biostymulujący zmniejsza objętość komórek tłuszczowych.

To połączenie pozwala w zdrowy i bezpieczny dla skóry sposób uporać się z niedoskonałościami sylwetki, zredukować napięcia mięśniowe i zastoje limfatyczne. Każdy zabieg składa się z dwóch części.

Pierwsza to drenaż całego ciała, który wspiera naturalne procesy oczyszczania organizmu oraz redukuje obrzęki.
Następnie po kolei opracowywane są wybrane partie ciała – od ich liczby zależy czas trwania zabiegu.

Masaż podciśnieniowy to całoroczny zabieg dla każdego rodzaju skóry. Zabieg jest bezbolesny, nie wymaga przygotowania ani rekonwalescencji. Natychmiastowym efektem jest zmniejszenie obrzęków i uczucie ,,lekkich nóg''. W celu uzyskania trwałych efektów należy wykonać serię zabiegów. Każda seria zabiegowa poprzedzona jest konsultacją, podczas której wspólnie z terapeutką opracowany zostaje holistyczny plan zabiegowy obejmujący zarówno zabiegi w gabinecie, jak i pielęgnację domową.

• Cellulit;
  • obrzęki;
  • zlokalizowana tkanka tłuszczowa;
  • wiotka skóra;
  • stan po liposukcji;
  • ciało po porodzie;
  • blizny;
  • bóle i napięcie mięśni.
Przeciwskazania
  • Choroba nowotworowa;
  • ostre stany zapalne nerek i wątroby;
  • aktywna opryszczka;
  • pierwszy trymestr ciąży;
  • żylaki;
  • zapalenie żył;
  • choroby infekcyjne.
Masz pytania?
Napisz do Nas
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.